11 Şubat 2008 Pazartesi

Truff


Gerekli Malzemeler:
  • Cikolatalı Kek (Karaorman pastasının kekinden 1 parcası artmıştı. Onu değerlendim.)
  • 250 gr Cikolata (ben Lindt'in kışa özel tarcınlı cikolatasından kullandım)
  • 250 ml Krema
  • Hindistancevizi
  • Cekilmiş antepfıstığı
  • Cikolata parcaları
  1. Cikolatalı keki iyice ufalıyoruz yada robotan geciriyoruz.
  2. Kremayı kaynatıyoruz ve ocaktan alıyoruz.
  3. Cikolataları kücük kücük kırıp sıcak kremaya ilave edip iyice karıştırıyoruz ve ufalanmış keki yavaş yavaş icine döküp yine iyice karıştırıyoruz ve soğumasını bekliyoruz.
  4. Cikolatalı karışım soğuduktan sonra buzdolabında katılaşıncaya kadar bekletiyoruz (ben 6 saat bekletim).
  5. Kaşık yardımıyla cikolatadan alıyoruz, elimizde yuvarlıyoruz ve hindistancevizine, antepfıstığına, cikolata parcalarına bulayoruz ve cikolata kağıdlarına koyuyoruz.
  6. Buzdolabında bekletiyoruz.
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: