11 Mart 2008 Salı

Bebek Kurabiyeleri



Bir haftadır bilgisayarım arızalıydı. Bugün tamirden yine geldi. Onun icin bir haftadır yazamadım.

Cumartesi, 1 Mart'da almanyaya eşimin akrabalarına, Canan ablaları ziyarete gittik. Birde "Enis" icin gittik tabiki. Bir türlü doğumdan sonra gidememiştik. Enis 4 aylık olmuş bile. Benim Tuanam da 8 aylık ama Enis'le aynı görünüyorlar. Hele Enis daha kilolu ve daha boylu maşallah. Ne yapalım, benim kızımda yavaş yavaş büyüyor...


Şimdi diyorsunuzdur, bu yazıda hep Enis diye bahsetti, peki kurabiyelerde niye Edis yazıyor??
Oda böyle oldu: Cuma akşamı bu kurabiyeleri yapmayı karar verdim ama bebeğin ismini hatırlayamıyordum. Kayınvalidemi aradım, oda unutmuştu. O Canan ablayı aradı ve evde bulamadı. Sonra türkiyedeki teyzesini aradı ve ondan sonunda Edis olduğunu öğrendi ve bana haber verdi. Hislerim 99% o ismin yanlış olduğunu söylüyordu ama yinede Kurabiyelerime Edis yazmaya karar verdim. Yani Enisin ikinci ismi Edis olmuş oldu :)

Kurabiyelerimin tarifine burdan ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok: