28 Mart 2009 Cumartesi

Cikolatalı Frambuazlı 30 Yaş Pastası

Biliyorum, yine cok ara verdim yazmakla ama ne yazıkki cok az girebiliyorum internete. Tuana büyüdükce daha da zor oluyor kendime vakit ayırmak. Eskiden cam, hazır mamalardan yiyordu. Şimdi epeydir normal benim pişirdiğim yemeklerden yiyiyor. O yüzden hergün mecbur tuanaya göre yemek pişiriyorum. Kızımla yürüyoruz, parkda oynuyoruz, evde oynuyoruz, boya yapıyoruz. Bu aralar en sevdiği şey boya yapmak. Hemde tükenmez kalemle.... malesef bazen koltuklarımda boyanıyor (iyiki zamanında deri koltuk almışız :))... birde ev işleri oluyor tabiki... en son nezam canımın sıkıldığını hatırlamıyorum bile...

Birsürü tarifler birikti ama yazmaya vakit bulamıyorum. 3 gün önce cikolatalı krokanlı doğumgünü pastama başlamıştım. Bugün yine baktım, yok bunun tarifi uzun sürecek dedim! Yani yine kaldı ve size gecen hafta arkadaşımın doğumgünü icin yaptığım pastayı yayınlamaya karar verdim :)

Tarif Cikolatalı Frambuazlı Pasta'yla aynısı. Değişiklik olarak üzerine beyaz cikolata (sebze soyucağı ile kazıdım), renklendirdiğim şeker hamuru (minik güller ve "30" yaptım) ve şeker boncukları ile süsledim.

Bu arada salı günü tatile gidiyoruz :)) 1 haftalığına istanbulda olucaz.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmmmmmm muhteşem bir pasta olmuş
bayıldım ellerine emeğine sağlık kocaman sevgiler....

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

çok güzel bir pasta bu. ellerine sağlık:) tuana çok şirimş maşallah:)

karamel mutfak dedi ki...

hımmm hemde 30 yaş bu yılki pastamı böylemi yapsam acaba ama yaşı yazmasakta olur herhalde degilmi :))ellerine salık kocaman sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

BEGÜMCÜĞÜM ÖNCELİKLE İYİ TATİLLER TATLIM..
HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN İNŞ.
PASTANA TEK KELİME SÜPER. BENDE KROKANLI CİCİLER HAZIRLADIM AMA DAHA YAYINLAMAYA VAR :)))
ZATEN DOSYALAR BİTMEYECEK KADAR DOLU :))
ÇOK SEVGİLER İYİ HAFTALAR CANIM

eyerhagu dedi ki...

slm canım pastan çok güzel gürünüyor ellerine sağlık... kızına bayıldım maşallah ALLAH nazardan korusun inş çok şeker

ss dedi ki...

iyiki doğdun begüm..

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

offffff ellerine sağlık